Grabbhelg, skidåkning, fest, å nu pepp

I helgen som har gått har vi haft lite besök här uppe av lite goda vänner, det var mina några av mina bästa vänner från Nässjö som var här.
Jakob, Martin, Bele och Linus spenderade helgen här uppe och vi har haft några riktigt roliga dagar som har bjudit på allt man behöver.
Vi har åkt skidor, varit på Afterski x2, nattklubb och allmänt soffhäng. Jakob kom redan i onsdags så i torsdags var vi ute och åkte lite ihop med Malin och Carro.
En riktigt härlig dag med fin väder.
Älskar denna byn när solen är framme och man verkligen kan njuta av livet, kan inte riktigt förstå hur jag skall kunna flytta ifrån detta?!?!?!
ÅÅÅÅ ångest, men livet går vidare.......
Helgen som jag fick ihop med mina gamla vänner gav mig mersmak måste jag säga, det fick mig att längta lite söderut och bara möjligheten att få umgås mer med mina barndomsvänner är något jag gärna skulle vilja få möjlighet att göra.
Har inga direkta bilder från helgen men om jag visar hur det såg ut när vi städat ur lägenheten kan ni kanske förstå hur trevligt vi har haft de ;)
HAHHAAHAHA
Lite kul måste man få ha ibland ;)
Som jag sa tidigare, en grymt härlig och väldigt givande helg. Saknar boysen mer än man anar!
Martin, Bele och Linus åkte hem i söndags kväll. Jag och Söderberg bestämde oss då för att rensa ur kroppen lite och åkte iväg för att lira lite innebandy, lika roligt som vanligt och jävligt skönt efter allt syndande i helgen som var.
Igår sedan var det Söderbergs sista dag här uppe och då bjöd inte Åre på något finväder precis, eller vad sägs om 4+ och spöregn!
Ovädret har fortsatt idag fast då med en JÄVLA snöstorm, var längesedan jag hörde vinden slå så hårt utanför fönstret.
Idag var jag tillbaka på Intersport igen för första gången på över en vecka, skönt att få jobba lite igen men bäst av allt.... Jag fick shoppa lite :)
Nya skor, t-shirt, kalsonger och ett par solglasögon
Alltid skönt att få spendera lite pengar.
Nu imorgon är jag ledig igen och om bara vädret tillåter mig så skall jag ut och nöta lite skicross inför helgens stora tävling!
Carlsberg Åre Highfive, som går av stapeln på lördag www.arehighfive.com
Jag kommer ta massa bilder under dagen, så kolla in i helgen om ni vill veta hur de gick för mig ;)
Nu ska jag sova så jag är utvilad för träning imorgon
//PS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0