Vilka underbara dagar det har varit!!!

Det har nu varit några riktigt underbara dagar med härlig skidåkning och en heldel jobb samtidigt.
Men det är helt underbart när man hinner åka mycket samtidigt som man kan få ihop ett par timmars arbete och tjäna lite cash på samma dag.
Vi har faktiskt haft riktigt bra väder för att vara i januari här uppe, det kan ju lika gärna vara 25 minusgrader å pina ute men det har faktiskt hållit sig runt 10 minus och varit helt okej, lite blåsigt på sina ställen men bra väder ändå!!
Vi fick några bra bilder när vi var ute i helgen, men jag har tyvärr inte fått dem än men så fort jag får dem i min ägo så lovar jag att lägga ut dem här på nätet.
Jag lyckades hur som helst ta ett foto när jag och Peter var ute i förgår så ni skua få se vilket härlihgt väder vi haft iaf...
Härligt va??
Någon som blir sugen på att åka skidor när ni ser det här???
Jag har ett grymt skidsug iaf, å jag kommer att åka som en tok i år tror jag!
Om allting klaffar och funkar som det ska så kommer jag ha en ganska cool sak att berätta för er snart, men håller det hemligt lite till :D
Nu idag var sista dagen med skidåkning på ett litet tag nu, skall jobba rätt bra i 2 dagar iaf men sedan hoppas jag vara tillbaka på snön till helgen igen.
Och då kommer man få hänga omkring i Åre med Adam som var våran surfinstruktör på Baliresa då han och hans tjejkompis Maja kommer och skall bo hos oss i en vecka nu :):):)
Ska bli grymt skoj att träffas igen!!
Har nu rundat av tre kvällar i rad med James Bond som går på tv, sjukt bra tycker jag och idag slängde man även ihop en renskavsgryta att avnjuta till filmen :)
Ha en grym kväll så lovar jag att återkomma med lite bilder från skidåkningen snart!!
//PS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0