Klipphopp å puderjakt med Freddan!!

Tjena!!
Nu var de ett tag sedan jag skrev lite här, men idag är det dags.....
har nu under förmiddagen och lunchen varit ute med Freddan i skogarn kring duved och letat sköna klipphopp och lite puderåk.
Vi var ute igår och letade spots på sköna klippor att leka på och hittade många gryma åk, men när vi kom ut idag så har vi inte rört de vi tittade på igår utan körde bara nya grejor. Vi hittade en lekplats för vuxna :P
Slänger upp lite bilder på oss:
Freddan kör hårt utför en av dagens första klippor!!!
Jag som tar mig ner för en trippelklippa!! grymt härligt åk....
Fraddan och jag i samma sväng, freddan på den övre bilden och jag på den undre!!
Freddan flyger ut från ännu en klippa!!
Som ni märker så har vi haft jävligt roligt idag och med tanke på att vi inte ens har rört det som vi kikade på igår så går vi nog en rolig vinter till mötes!
Ni anar inte hur jag längtar tills vi kan åka ut hit igen och fortsätta leka på våran lekplats för vuxna män ;)
Nu sitter jag hemma i soffan lite lätt sliten efter allt hajkande idag, man blir bra svettig och duktigt trött..... Men det är värt allt slit när man får se hur grymma kort man får med sig hem!!
Imorgon väntar jobb så som under hela helgen tyvärr, men på tisdag morgon nästa vecka kommer några av våra härliga vänner från bali hit! De skall stanna nästan 1 vecka, ska bli så himmla roligt att ses igen!
Hoppas ni kan förstå hur kul vi har haft idag genom bilderna, svårt annars att förmedla känslan!
//PS

Kommentarer
Postat av: Fredda

Fan vilka grymma bilder vi fick till grabben, claaaaaaiiiiiiiim!!

2011-01-20 @ 21:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0