Sportlov!!

Nu är sportloven igång här uppe i byn och måste säga att jag är lite besviken på att det inte är mer att göra på jobbet.

Idag har det varit lite mer än vanligt, undra om det har att göra med att vi idag började en liten smyg rea på alla skidor och pjäxor?!??!

Hur som helst va de kul att få sälja lite skidor igen iaf, alltid kul att få sälja de dyra grejorna.

Tänkte visa er en liten rolig sak, i förgår när jag va på väg hem från jobbet så mötte jag en gammal praktikant till mig Mattias, som nu mera jobbar på Red Bull Sverige och kör deras egna eventbil. Nu på vintern åker han runt väldigt mycket och fotar med duktiga ungdomar som vill få en chans att visa vad de går för.

Så på vägen hem från jobbet gick jag förbi precis när de höll på att fota en jävligt coolt shoot här i byn, jag lägger bara upp en retbild åt er. Vill ni se hur de riktiga bilderna blev får ni gå in på Redbull suggan på facebook!

 

Igår va de återigen dags för jobb, måste säga att det är en liten plåga att låsa in sig på jobbet när det ser ut såhär utanför fönstret…..

 

Men till min tröst så var det -31 grader när jag skulle gå till jobbet på morgonen, men det är inte mer än -12 på toppen och säkert helt underbart i backen! Jag vill också ut och åka, men jag får glatt vänta till på lördag innan jag kan åka igen :)

Det drar ju ihop sig till WorldCup tävlingar i Åre också, under helgen som kommer nu skall ju tjejerna köra sina fartgrenar här i byn och igår hade vi delar av landslaget inne i butiken för en autografskrivning.

Full uppståndelse va de, kul att Svenska folket visa sina stjärnor att de gör en hedersvärd insatts J

Just de, har ju glömt berätta att jag för några veckor sedan vann en ny jacka på jobbet. Vi hade en säljtävling ihop med SOS som gick ut på att sälja så mycket SOS plagg som möjligt under hela december och vinnaren skulle få en jacka. Gissa vem som vann?? ;)

Vad sägs??

Ha en grym dag, för de ska jag ha :D

//PS


Kommentarer
Postat av: mamsen och papsen

Tur att det var en som vann som inte hade några jackor innan ;) GRATTIS!

2011-02-25 @ 19:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0