Veckan som har gått!!

Under veckan som har varit fram tills idag så har jag jobbat väldigt mycket och mest försökt bli frisk från min inflamation i tandköttet som jag åkte på i helgen.
Jag har varit så sjuk sugen på at träna nu men jag har valt att ta det lugnt till jag var helt frisk nu, så man inte får ett bakslag inför Bali resan.

Det är riktigt nära nu till vi ger oss iväg, inte mycket mer än 3 veckor kvar nu :):):)

Men ni som har kollat vädret i veckan så har ni säkert sett att vi här i Åre by har varit varmast i hela Sverige md ca 22 grader och klarblå himmel nu i mån-ons. Men givertvis nu då bara för att jag är ledig idag så är det inte alls lika fint väder längre.
det är ju dock helt ok väder så, men ändå!!!!
Kunde inte jag fått njta av det grymt fina vädret jag oxå, nä då ska jag jobba :(
Men men, ska man få njuta utan solen i ca 5 veckor sedan så kan man väl ta att man missar de finaste dagarna här nu då!

Jag har ju iaf kunnat njuta av de grymt fina solnedgångarna som har varit här på kvällarna iaf, eller vad sägs om denna som vi bjöds på i tisdags.


Ganska fint va??

Nu idag så är man ju då ledig och idag på morgonen har jag varit ute på ett riktigt häfftigt ävetyrsom ni alla skall få se snart, men jag tänkte ägna det ett eget inlägg så jag skall skriva det ikväll.
Ska se till att fixa in lite bilder och så oxå innan jag kan skriva klart de, men det är varit riktigt coolt kan jag lova ;)

Nu skall jag börja laga lite lunch här snart, får se om det kanske blir lite löpning här i eftermiddag om Alvin och John orkar släpa sig ur sina soffor :P

//PS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0