Here we go!!

Ursäkta om jag har varit lite dålig på att skriva några inlägg under en tid nu, men jag har haft fullt upp med jobb och fix inför Baliresan.
Nu är allting klart, jag har jobbat min sista dag innan vi åker iväg och jag har äntligen lite lugn och ro i livet! :)

På tisdag kväll åker vi nattåget ner till Stockholm för att vid Onsdag lyfta mot Bali :)

Denna resan kommer bli så grymt bra och att bara få chansen att vara ledig 5 veckor ihop med Malin kommer vara helt underbart.
Vi skall göra så mycket roligt på våran resa så just nu tänker jag inte på något annat.

För alla er som inte har sett mina uppdateringar på facebook så har det nu snöat för första gången denna vintern här i Åre, det ligger snö på alla toppar runtomkring i dalen och när vi åkte till Östersund i torsdag så hade vi snöblandat regn när vi åkte.

Jag tycker faktiskt att det är helt underbart att få se snön innan vi åker, då det är sjukt vackert när man ser en spegelblank sjö möta de härliga höstfärgerna på träden för att tillsist mynna ut i vita fjälltoppar.

Jag kommer kanske hinna med något litet blogginlägg till innan vi ger oss iväg, men annars kommer jag lägga upp uppdateringar från Bali så fort jag får tag i en dator, så håll ögonen öppna om ni vill följa våran resa här på bloggen.


Solnedgången här i byn ikväll, ganska magisk! Men jag ser fram emot att byta ut den emot en solnedgång där solen möter havsytan utanför Bali ist!! :)

//PS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0