Vintern är här :)

Just i skrivande stund sitter jag och tittar ut från mitt fönster och ser då ett Åre som försvinner in i dimman ifrån all snö som yr utanför fönstret.
Vintern är här och det ser ut som om att Skistar skall kunna öppna den första liften för säsongen på Lördag. Jag är lika glad och förväntansfull som ett barn på julaftons morgon.
Såhär ser det just nu ut i Duved (hammrebacken)
Måste säga att det ser väldigt lovande ut, det skall även nu snöa ons, tor och fredag! Så när jag är ledig igen på lördag hoppas jag verkligen att man får damma av laggen och ge sig ut för de fösta svängarna.
I övrigt sedan vi kom hem från Bali så har jag mest ägnat min lediga tid åt att träna, har ju lite benstyrka att arbete upp nu efter 6 veckor borta från gymmet.
Nu skall jag se till att få lite nytta gjort idag oxå, skall även se till att skriva det sista inlägget om Baliresan.
//PS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0