Stockholm & WinterJam

Nu är det fullt upp i Åre och jag har haft mycket att göra hela veckan som har gått.
Har jobbat, åkt skidor, firat My och Lena och tränat lite. Det är verkligen fullt ös nu när vintern är på G in i byn och man bara önskar för sig själv att det kommer mer snö så de kan öppna fler backar.
Det är helt underbart att man har fått börja åka lite skidor och man är lika lycklig som en unge på julafton varje gång man kliver av liften och får spänna på sig pjäxorna.
Just nu sitter jag på tåget på väg ner till Stockholm där jag skall vara under lördag och söndag. Jag kommer tillbringa hela lördagen på Stockholm Stadio och kolla på WinterJam.
Alltid skönt att åka och kolla på sköna event som händer i Sverige, men framförallt är det skönt att vara på ett event och inte jobba utan kolla på alla andra som stirrar omkring!
Kommer se till att ta lite foto under helgen så kolla in här på söndag så skall jag försöka slänga upp lite sköna bilder på allt som händer under lördagen.
För er som vill så sänder ju SVT live på lördag kl: 16:30.....
Nu är det hög tid att packa ner ner datorn och göra sig klar för avstigning.
Ses på söndag
//PS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0