Välfylld ledig dag

Idag söndag så har jag varit ledig och jag har verkligen tagit vara på dagen, inte bara roliga saker man har hunnit med men ack så nyttiga.
Klockan ringde 08:30 och jag klev upp vid nio. Jag började dagen med lite små mejl som behövdes skickas iväg rätt så snart så fick gjort, sedan hade Jon släppt den första delen av JOSS awards på sin hemsida (www.jon-olsson.com) kollade in den och gjorde en liten utvärdering på det materialet.
Fortsatte sedan dagen med att vika tvätt och plocka undan lite här hemma, för att när Malin sedan vaknade vid ca 12:00 äta lite lunch. Efter maten så gjorde vi sommarförvaring på våra skidor, vilket är ett måste om man vill ta hand om sina skidor lite.
Under eftermiddagen sedan så gjorde jag nog dagens gärning när jag storstädade badrummet inklusive rensa avloppen "usch" inte det roligaste men det var behövligt :P
Ikväll nu så har jag hunnit med att träna och göra upp en matlista för hela veckan och även fått office installerat på datorn, jag är så sjukt nöjd med denna dagen och det känns skönt att ha fått så mycket gjort :)

Nu innan man kryper ner i sängen så skall jag göra ett träningsschema för veckan för både mig och Malin.

//PS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0