Söndag = vila???

Skapade inte gud söndagen för att man skulle vila då????
Så är iaf jag upplärd på mina religion timmar i skolan, men man lever väl för att bryta trender, eller hur!!!

Jag började dagen med en skön promenad på morgonen innan jag skulle till jobbet och hör av förvåning, det regnade inte idag första dagen på en vecka tror jag :)
Sedan var det time for some work, jobbade mellan 11-16 idag så det var ganska lugnt. Rätt skönt med korta dagar men mycke betalt. Tack handels för den :)
Efter jobbet sedan så mötte jag upp med Malin på byn vi skulle nämligen gå och äta innan hon skulle sätta sig på tåget ner till småland.
Vi skall ju åka hem och fira Emmi ( Malin´s syster) när hon tar studenten nästa helg, men ag måste jobba någon dag till så jag åker ner på tisdag natt.
Men men åter till maten, det fick bli en av mina favoriter här i byn nämligen Pork sandwisch på Dahlboms......... MUMS MUMS MUMS

Så jävla god va!!!

Satte sedan Malin på tåget och begav mig hemåt, väl hemma blev det 5 min i soffan och ladda batterierna lite innan jag skulle ta mig till gymmet och springa lite.
Idag blev det löpning för hela slanten och jag skrapade ihop 1 mil på ca 50 mi, vilket kändes helt okej idag efter en ganska hård vecka med mycket benträning.

Rundade sedan av kvällen med att kolla p film med Henke, Full metal jacket fick de bli idag :)

Så nu ser jag verkligen fram emot att få krypa ner i sängen och lägga mig på spikmattan en stund att det är dags för lite skönhetsömn för mig.

//PS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0