Jobb, vad e de??

Idag var det så dags att gå och jobba igen efter 4 dagars ledighet, det kändes lite konstigt när klockan ringde idag måste jag säga.
Men efter att ha kämpat en stund så lyckades jag ändå ta mig upp och ner till jobbet, väl nere på jobbet var det väldigt lugnt och stilla även idag. Det dröjer kanske någon vecka till innan sommarturismen är igång här i Åre på allvar.

Men nu tycker jag vi glömmer allt vad det heter med jobb, det är ju bara något man måste göra på dagarna för att tjäna några pengar som man senare skall spändera på roliga saker :)

Igår när jag och Malin var lediga ihop så stod det morgon promenad på schemat för min del innan dagen kunde börja på riktigt.
Efter den härliga starten på dagen så fick jag faktiskt ganska mycket gjort här hemma, massa små saker som har fått liga och vänta lite nu. Känns alltid skönt när man kan beta av sådana saker från listan, efter att jag hade fåt det gjort så var det dags att ta tag i maten som för dagen skulle bli dinkelvåfflor som blev riktigt goda (se rescept i nästa blogginlägg).

Han sedan med ett pass på gymmet innan vi gick ner till Holiday igårkväll för att kolla på lite fotboll, spela biljard och framförallt hälsa My välkommen hem igen :)

Efter jobbet idag så har jag också hunnit med att träna en sväng innan jag nu sitter i soffan och kollar på slutet av Frankrike-Mexico. På gymmet idag så körde jag 40 min cykel och sedan 4 övningar biceps.

Skall jag hinna med att laga mat innan jag sa sova ikväll så är det bästa att jag sätter fart nu :)

//PS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0