Inköpsdag!!

Idag blev det en ny runda runt totthummeln, men idag kunde Malin följa med runt och förgylla min tillvaro i naturen. Inte klarblå himmel idag, men ändå väldigt fint väder och det har vi ju inte precis varit bortskämda med under de närmaste veckorna.
En härlig promenad fick bli starten på denna dag, men jag måste erkänna att jag är väldigt sliten efter alla timmar ute i solen igår. Men jag ska inte klaga nu när vi äntligen fått se solen lite :)


Dricka vatten direkt från en bäck kan vara det godaste som finns....


Molle ute i skogen, en riktig skogmulle de där ;)

Efter den härliga promenaden skulle Malin gå och jobba så jag och Henke åkte till Östersund för att shoppa lite. Bilen var full när vi åkte hem efter en tur på jysk där jag köpte lite nya grejor till lägenheten så som soffbord, tv-bänk, hatthylla och en bänk till hallen.
Vi han även med ett besök hos Mattias på brunkulla, där vi tog en mat bit. Skall även erkänna att vi gick in på en loppis för att titta lite, de finns en heldel coola grejor från förr i tiden :)

Vi har sedan flyttat lite möbler ner till Henke under kvällen och jag har börjat sprätta upp alla våra kartonger, s v kan börja montera de nya grejorna som skall upp. Ni får se bilder på allt så fort det är klart! :)

Nu skall jag sova lite inför morgondagen då jag skall in och jobba några timmar igen.

//PS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0