Första vandringen

Igår gjorde jag så vårens första lilla vandring, gick runt totthummeln. Det är alltid så underbart skönt att komma ut i naturen, bara vara för sig själv och njuta av stillheten.
Planen var att jag skulle gå runt med en kompis som heter Anna, men på ngot sätt så lyckades vi missa varnadra någonstans så jag gick framför henne och trodde jag skulle jaga ikapp henne så de blev en jäkligt snabb runda :)

Slänger in lite bilder så ni får se hur underbart de är










Här ser ni en liten kille som provar på ZipLine

Efter att jag kommit runt på min lilla runda så han jag inte äns innaför dörrarna innan folk började ringa å mig och ville hitta på något ute i det underbara vädret. Beslutet som tog var att vi skulle åka ut till Gevsjön och bara dricka kaffe, sola och njuta av dagen.


Här har vi Albin och Henke när de spelar lite backgammon i solen

Det blev några otroligt sköna timmar ute vid sjön och ska även nämnas att man fick lite färg i både ansiktet och på kroppen :)
När vi kom hem från Gevsjön så lagade jag till lite god mat burgur sallad med kyckling, färska champinjoner och sallad. Blev grymt gott och till det serverades en kall HOF!!! :)
Vi han knappt inte äta upp innan rastlösa Henke vill göra något nytt, så ner mot starnden med fiskespöet och kasta lite för att någon halvtimme senare stå och chippa golfbollar på holiday. Vi tog sedan vårat förnyft till fång och gick upp till Dahlboms av avnjöt någon kall öl till innan vi gjorde kväll och gick hem.

En härligt dag med säkert 12 timmar ute i solen, jag ÄLSKAR solen :)

//PS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0