Veckorapport! :)

Jag får ursäkta att jag har varit väldigt dålig på att skriva under denna veckan, men nu är det ju så att mina föräldrar är här uppe och hälsar på så det är full fart från morgon till kväll.
Då orkar man inte riktigt sätta sig och skriva mitt i natten, men nu kände jag att det hade gått så många dagar att jag var tvungen att offra lite tid och slänga ner några meningar iaf.

Tänkte jag skulle lägga up lite bilder så ni får se vad vi har gjort under dessa dagar som de har varit här. Jocke var ju även han här söndag till onsdag.


I lördags var det någon som fyllde 25 år :)
Jag fick jordgubbstårta på sängen av min älskling och sedan lite paket.

Paketen som jag fick:
* Presentkort på klocka
* Pär Mobergs grillbok
* Maxi yatzy
* Matmixer
* Bälte
* Vätskebälte
* Camelback
* Glasögon
* Shorts
* Fotsänsor till min pulsklocka

Tror jag lyckades få med allt där, men jag har tagit lite bilder på visa saker, inte alla dock men en heldel av dem som jag tänkte ni kunde få se här:


Klockan


Mina nya glasögon


Shortsen, om ni inte ser det på bilden så är de vit och blå randiga.


Bältet

Riktigt snygga grejor tycker iaf jag, jag är SÅ nöjd med alla mina paket och tackar alla från mitt hjärta som ville uppvakta mig på min födelsedag :)

Dagen efter sedan på söndagen så dök ju då hela familjen in här kl: 06,30 så det blev inte mycket sova där inte. Men det gör inte så mycket när man får umgås med de härligaste människorna som finns.
Det har varit många härliga dagar här nu i Åre med finfint sällskap och vi har hunnit med att göra så mycket under dessa dagar.


Fiske


Jag, Jocke och Molle körda lite downhill en dag. Jocke var helt frälst och sa att det var det roligaste han har gjort i hela sitt liv. Jag kan bara instämma med honom, det är en grymt härlig kännsla att flyga ner för berget på en cykel som om det vore det mest naturliga i världen. Grymt roligt och jävligt fyllt med adrenalin :)
ME LIKE


Vandringsligan....


I Storulvån var vi och gick under ca 3h.


Det var lite av allt vi har hunnit med under dessa dagar som min kära familj har varit här. Imorgon har vi siktet inställt på Fröågruva, så det blir lite lugnare mer bara gå och titta och njuta!!

Jag har ju även införskaffat mig ett par nya solglasögon:

Snygga va??

Nehe nu ska jag lägga mig på spikmattan och ladda lite inför imorgon, tänkte kanske även springa lite imorgon kväll när vi kommer hem. Glömde ju att berätta att det även blev en mil sprungen i tisdag efter att vi hade varit inne i Östersund för lite shopping.

//PS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0