Gothia Cup!!

Här nedanför kommer jag nu lägga upp ett litet bildspel ifrån Göteborg och Gothia Cup. Veckan nere i Göteborg var grymt rolig och innehöll mycket sol :)


Våran egna Emil, som är fotbollsfreestyl proffs.


Invigningen på Ullevi 52,000 pers


Fyrverkerier :)


Montern innan vi har öppnat på morgonen. Riktigt härligt hang out place ;)


Intersport hade speed shooting på plats, vårat reslutat (Mattias =86, Mange = 100, Patrik = 108) JIIIIHHHHUUUU


Erika Johansson tittade förbi och lirade lite boll


Även Gbg kan bjuda på en underbar solnedgång

Det hände så sjukt mycket roliga saker och jag hade en underbar tid där nere i solskenet, men nu är jag tillbaka uppe i Åre och hemma hos min älskling då är livet underbart :)

Har under dagen bara hunnit med att jobba och på vägem hem svängde jag förbi Albin och Tess som i torsdag fick sin underbart söta dotter Novalie.
Får se till att lägga upp en bild på det lilla underverket lite senare :)

Nu är det dags att sova så man orkar med att jobba i 6 dagar till innan man får vara lite ledig. Ska imorgon försöka hinna med att lägga upp lite mer bilder och skriva lite om vad jag han med hemma i Nässjö under de få dagar jag fick vila ut lite ;)

//PS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0