Bali here we come!!!

Nu händer det som jag skrev idag på morgonen så åkte jag till Stockholm igår för att ha lite jobb möten idag. Möterna gick bra och det ser kanske ut som om att det kan öppna sig för lite jobbmöjlighteter för mig och det är ju aldrig fel med lite extra kneg när det lugnar ner sig på intersport i Åre under hösten.
Just nu när jag sitter och skriver så sitter jag på X2000 på väg hem till Nässjö där jag ikväll skall äta lite pizza med familjen och bara njuta av lite bad kanske.

Imorgon sedan så sätter ag mig på tåget tidigt 07,30 för att ta mig till Göteborg där jag skall spändera hela veckan och jobba under Gothia cup.
Det är ju för samma eventbolag som jag har jobbat för innan, där vi då har planerat Comviqs monter som skall stå uppstäld i sponsorbyn under hela tuneringen. Sedan skall vi finnas på plats på hela veckan för att styra allt och se till att allt fungerar, så nu håller vi alla tummar som finns för at det blir finväder hela veckan så man kan få lite solbränna samtidigt som man gör lite nytta.

Men dagen i Stockholm har jag bara glidit omkring om haft det jävligt gott i solskenet som man ju inte blir så bortskämnd med uppe i Åre, så det gäller ju att passa på :)


Gammla stan är väldigt mysig att bara gå och strosa i :)

Skall jag nu avslöja den stora, härliga nyheten för er då!!!!!

:):):):)

Igår innan jag hoppade på tåget så bokade jag och älsklingen en resa til hösten. Vi skall åka till Bali och vara borta i fyra veckor.
Det komer bli så grymt jävla härligt och underbart kul. Vi skall börja med att flyga ut till ön Lombok där vi skall spändera 2 veckor på ett surfcamp och lära oss surfa. Det är surf som gäller för hela slanten då, flera timmar i vattnet verje dag och sedan skönt häng md alla andra camp deltagare på kvällen.
Efter de två veckorna där så tar vi troligtvis flyget in mot Bali och har då två veckor att glida omkring och bara ha det skönt och göra roliga saker.
Vi skall helt enkelt ner till solen i 4 veckor och ha det grymt härligt och bara njuta av att få sola, surfa, dyka, slappna av och ha det gott. Ser så sjukt mycket fram emot detta nu, är så härligt att ha en resa att vänta på då kommer sommaren gå så mcket lättare att ta sig igenom om det nu mot förmodan inte blir så bra väder.

Men nu är det snart dags att kliva av tåget och hälsa på Nässjö lite, kommer bl pizza och bad som sagt ikväll.

//PS 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0