POW POW

Igår blev det lite fest som sagt och det blev en ganska trevlig kväll måste jag erkänna. Rundade dock av den med superbowl inatt och det blev inte många timmars sömn vill jag lova innan man skulle stå på jobbet å le igen. Slänger upp lite bilder från förfesten igår....







Det var lite bilder från förfesten!!
Efter vi varit där en sväng blev det Dippan å lite dans, aldrig fel med Dippan. Väl där så var det rätt lagom mycket folk, men inte så många man kände igen.
När Dippan stängde så var det sedan raka spåret hem till soffan för att kolla in superbowlen, vilken bra match det var.
Men det satte ju sina spår idag när man skulle stå på jobbet och göra nytta, men det är ju bara superbowl en gång om året och en jävla tur de ;)

När man väl kom till jobbet idag så fanns det ju en sak som gjorde att dagen gick så sjukt mycket lättare, de vräkte ner snö utanför fönstret stundtals. Det har säkert kommit et flertal cm nysnö idag, vilket är helt underbart med tanke på att jag är helt ledig imorgon.
Så nu har jag precis packat lite grejor inför morgondagen som kommer böja vid 09.00 i liften :)
Vi kommer åka så mycket puder imorgon så jag kommer spy av trötthet när jag väl kommer hem......


Packat och klart för en puder dag i Åre :)

Ses imorgon för mer bilder från dagen

//PS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0