OS är jobbiga tider.....

Ja vad ska man säga om detta OS, jag får ju aldrig sova ffs :)
Det värsta är u att man skall hinna ed att festa mellan alla tv-tider också, det sliter på kroppen vill jag lova er. Men det är värt allt ont man får genomlida!!
Såg precis nu Maria PH köra in i ledning i andra åket i slalomen, måtte de nu hålla till medalj....

Jag har senaste tiden haft en jäkla otur med mina naglar, jag har aldrig tidigare i mitt lliv ahft en riktig blånagel, men under några veckors tid så har jag nu fått 2 st. Klämde mig satan på jobbet i förgår :(


AJAJAJAJ.....

Det har nu under den senaste veckan varit jävligt kallt igen, jag fattar inte vart denna vintern är på väg. Nu har vi haft en vecka med -25 grader och vissa dagar även en vind på ca 25 meter/sek. Jag lider lite med folket som har haft sin semester här uppe när detta vädret har dragit in över byn.
Men man vet ju att det är inte långt borta nu med lite vårsol och härliga varma dagar i backen. Jag tog en bild på mig själv när jag kom ner till jobbet en dag i veckan, å ni ser ju hur man ser ut ;)

Visst ser de lite kyligt ut ;)

När jag väl klev innanför dörren på jobbet sen så väntade där en rolig sak, det är inte varje dag man ser en sak som denna.....


Visst e den mäktig, en monoski. Kan inte fatta hur man klarar av att åka på detta påfynd, all respekt till dem som klarar av det. För er som inte vad det är för något så är det en uppfinning fråm 80-talet då man tyckte man skulle montera två alpinbindningar på en snowboard.

Visst e de coola färger på den :P

Sjukt härligt att få se saker som denna. Igårkväll sedan så var det återigen dags för Hoffmaestro att entra scenen på bygget här i Åre och likväl som förra gången så blev det ett jäkla ös och mycket folk. En mycket trevlig kväll om jag får sägga så :)
Men idag var det mysdag med lite möten och jobb i några timmar och nu ikväll så har jag bara städat av lite och gjort snyggt för imorgon så kmmer Malin hem igen från sin semester i Vietnamn, hoppas inte hon är för brun bara. Under dagen så har jag myst omkring i en hyggepies, nu undrar ni säkert vad det är för något!?!?!
Jo de ska jag säga er då, det är en mysdress som man kliver i och sedan vill man aldrig lämna den, jag lånade den av en polare då jag har varit sugen på att köpa en.... Vad tycker ni, skall det inköpas en eller inte??!?!


Visst ser den mysig ut.....

För att avsluta detta blogginlägg så måste jag lägga upp en bild som jag tog när jag och chefen var uppe och lämnade en träningsmaskin till en kund som bodde uppe vid Copperhill i björnen, vad säger i om att vakna upp med denna morgonvyn??


Fint va??

//PS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0