OJOJOJ vilken dag de blev.....

Tyvärr har jag inte kommit in på bloggen så jag har kunnat skriva något idag! :(
Och nu är kl. 00.50, så jag måste krypa ner i sängen och ladda för en ny puderdag imorgon. Men imon har jag bestämt träff med en kille från Stadium kl.09 och då skall jag få testa ett par skidor jag länge har varit sugen på att köpa, så det skall vi göra imon.

Men jag ser till att skriva lite mer imon om dagens åkning också, så kika tillbaka imorgon istället.


En bild ifrån idag iaf, visst ser det riktigt härligt ut!!

Kommer mycket mer skrivande och bilder imon som sagt, nu skall jag slappna av på spikmattan enstund innan det är dags att sova.

//PS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0