Mamma helg!!

Igår ringde min underbara mamma mig och sa att hon bokat en resa till Åre för att komma och hälsa på mig och få lite kvalitetstid med sin son :)


Mamma och jag när vi var på Cypern för 1,5 år sedan, var ju tvungen att ta en sommarbild såhär i vintermörkret.

Så nu skall vi se till att han en liten mamma/son helg och bara njuta och ta de lugnt ihop. Måste erlänna att hon börjar ganska bra faktiskt, när jag kom hem från jobbet idag så stod tacopajen klar att stoppa in i ugnen och hon gör verkligen världens godaste tacopaj skall också tilläggas.


Som ni ser tacopaj, rödvin och lite snacks..... Detta kommer bli en grymt bra helg :)

//PS

Kommentarer
Postat av: mamsen

Tack för en riktigt trevlig mamma/son helg. KRAM:)

2010-02-22 @ 10:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0