GOTT NYTT ÅR!!!

Idag är det så nyårsafton och alla runt om i Sverige stimmar omkring, köper raketer och lagar mat till alla gäster som skall komma över och fira in det nya året.
Jag är lite av en rebell här, jag har precis käkat min nyårssupé som bestod av makaroner och köttbullar :)
Lika gott som hummer eller pilgrimmsmusslor vet jag inte, men bra basföda inför en lång puderdag imorgon.
Det snöar nämligen väldigt mycket utanför mitt fönster just nu och det kommer bli en grym dag på berget imorgon, men vill man få de bästa åken måste man vara i backen först.
Och först i backen kommer ingen vara som står och skålar i skumpa inatt vid tolv och sedan fortsätter natten äventyr på en bar någonstans!!
I säng tidigt ikväll är så planen och upp tidigt imorgon och avnjuta en grym puderdag runt omkring här på berget :):):):)
Kolla in imorgon för att få se lite bilder!!
//PS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0