Man blir ju bitter!! Eller?

Denna veckan var jag ledig måndag och tisdag och gissa vad vi hade för väder då??
REGN!!!!

Nu har man kommit igång på jobbet igen och då är det ju självklart fint väder ute, fan oxå! MEN MEN vad gör det om hundra år??
Det gör allt, för jag har så mycket jag vill göra ute ju som jag inte tar mig för om det regnar ute.

Jag har ju lite stora äventyr eller bara adrenalinpumpade aktiviteter som skall bockas av på min "To do" lista, men det som väntar på något gott väntar aldrig för länge, eller hur är det??!!

Idag har jag klivit upp ganska tidigt då jag har lite saker jag måste hinna med innan jag skall till jobbet idag vid 13. Nästa vecka ska jag till 99% åka till Gotland och Visby för att jobba några dagar ihop med Eventyr som håller i en större konferens där, ska bli riktigt skoj att komma ner söder över igen och få se solen.
Har ju aldrig jobbat för Eventyr heller så det skall bli lite spännande med ett nytt jobb och lite nya möjligheter här i livet, vilket jag tror att jag behöver just nu.

Det som driver mig eller oss framåt mest just nu är ändå våran bokade resa till Bali i höst, just nu sitter man och räknar ner dagarna till avresa.
Ska förövrigt skicka in våra visum ansökningar idag, hoppas det inte blir några problem där ;)


Detta kan vara vi om någon månad.....

Det skall bli så grymt jävla skoj att äntligen få lära sig att surfa och bara hänga med underbart sköna människor.

Nu är det hög tid att styra upp lite jobbgrejor inför nästa veckas gotlandstripp och sedan efter det ta mig till gymmet för dagens första pass......

//PS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0