Winter on its way

Igår avrundade jag dagen med ett härligt benpass på gymmet. Jag var ju tvungen och se hur kroppen skulle reagera på ett löp pass, jag har ju känt mig lite förkyld i veckan. Men efter att ha vaknat upp idag och känt mig lite bättre så får ag nog se de som ett gott tecken. Men bara för att ni skall få se lite vad jag gör för övningar inför vintern så tog jag ett kort igår, som ni förstår så är det mycket balans som gäller inför skidsäsongen


Här är det då benböj på pilates boll som gäller, men kör även mycket styrkeövningar där jag försöker få med balans på antingen denna boll eller en balansbräda.

Efter passet blev det en skön halv timme på spikmattan innan jag skulle sova, och som jag sova :)
Vaknade upp pigg, fräsch och sugen på att få massa gjort denna deg. Men när jag vaknade idag så var man ju sugen på att se om det verkligen hade snöat som de sa att de skulle göra inatt, och så sant på toppen hade det snöat igen, men inget nere i byn


Vet inte om ni kan se, men detta är en bild tagen från en webbkamera som sitter på toppen. Kika nere i det högra hörnet så kan ni se att det ligger lite vitt :)

Nu skall jag ta tag i denna dag :)

//PS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0