Vaknade som en ny människa

Gud vad det är skönt när man kryper ner i sängen och det enda man hoppas på är att vakna upp och må bättre, å när man några timmar senare vaknar upp och inte har ont i huvudet, inte har ont i halsen och bara lite snuvig i näsan :)

Nu ser jag en dag framför mig där jag skall göra klart mitt slutarbete till skolan, jag skall träna lite lätt och sist men kanske bästa blir det flera timmar av sport. Vi skall ta oss ner till Holiday club och kolla in Sverige-Tjeckien i hockey och efter det den viktigt VM-kval matchen mellan Sverige-Ungern i fotboll.
Det kan även bli en skön avrundning av kvällen på Dahlboms tillsammans med några gamla klasskamrater.

//PS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0