Underbar morgon

Efter lång och härlig natt med mycket skratt och sång så trodde man ju att man skulle vakna lite tung idag. Men icke, jag studsade upp vid halv tio och till min lycka när man tittar ut genom fönstret så har det snöat inatt!!! :)

topparna runt Åre är VITA :) :) :) :) :)

Man bli så jä*la sugen på att åka skidor.





Men sedan gick det några timmar och man trodde väl att det kanske skulle bli varmare och snön skulle smälta bort. Men ack vad fel man hade, mitt på dagen såg det ut såhär istället


Helt galet :)


Ser rät nice ut över byn, det snöar överallt....

När man sedan fick en skymt av skutan mellan alla anöfall så till min glädje så ligger det snö hela vägen ner till mörvikshummeln. För er som bara är här på vintern och är hemma i liftsystemet så motsvarar det ca toppen på VM6:an (liften).



Det är helt sjukt att vi för bara 2 veckor sedan stod uppe på toppen i bara shorts och t-shirt och cyklade downhill och idag 2 veckor senare ligger det snö en bre bit ner på berget. Gud vad ag älskar att bo i denna by.

//PS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0