Skit dag, men ändå inte

Idag var dagen då jag skulle få ordning på allt. Men vaknade upp och kände mig lika hängig som jag har gjort de senaste dagarna. Jag är inte sjuk på något vis men jag har inte den där sista orken som man behöver för att orka ta tag i saker och ting.
Trots detta så har jag ändå lyckats att så gott som skriva klart mitt slutarbete idag. Jag har gått igenom det sista, skrivit ihop min egna lilla Pr plan och lyckats strukturera upp alla bilagor. Jag är ganska nöjd med mig själv ändå, men jag hade velat få så mycket mer gjort idag.
Men nu när det här är klart så kan jag nu fokusera på finliret på arbetet bara, sen är det dags att lämna in det och se till att få ut sitt slutbetyg från skolan :)

En annan sak som lyfte dagen var att Chefen ringde och sa att han har lite jobb till mig nästa vecka. Så det bär av ner mot Stockholm igen på måndag kväll och därifrån åker vi mot dalarna för att göra lite roliga grejor (som ni får läsa om nästa vecka).

Jag hade ju hoppats på att kunna ta mig till gymmet idag för att fortsätta min tränings upp start, men kroppen vill bara inte det. Så det får man respektera och det blev istället någon timme på soffan och sappa på tv. Fick tyvärr där syn på att de svenska damerna fick pisk i fotbolls kvartsfinalen mot Norge (3-1) tror jag det blev.

Men Men nu har jag tagit en liten whiskey för halsen skull och en alvedon för att jag skall somna in skönt inatt. Så nu hoppas jag på att jag vaknar upp imorgon och mår bättre så jag kan ta mig till gymmet och få svettas lite.
Jag älskar att vara igång med träningen igen.

//PS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0