Härlig helg i Åre

Som jag skrev i mitt förra inlägg så skulle vi kolla hockey och fotboll och efter det gå till Dahlboms. Och vilken kväll det blev "ZLATAN" vilken kung han är :)
Efter fotbollen gick vi till Dahlboms för att träffa lite vänner och dricka en öl, men jag tror alla i hela Åre var på Dahlboms i lördags. En grymt trevlig kväll fylld med härliga vänner.
Men gårdagen blev minst lika bra den, började med en skön sovmorgon då jag och älsklingen låg i sängen väldigt länge och bara njut av livet.
Sen blev det fika, bowling och lite golf nere på Holiday club, innan vi gick hem till våra härliga vänner Lisa och Christoffer. Detta skulle utveckla sig till att bli en helkväll, där kocken Christoffer lagade mat åt oss alla 9 som vi tillslut blev (helt underbart god carbonara). När maten sedan var undandukad så kom sällskapsspelen fram och vi blev nog sittande i 4-5h tror jag. Det bjöds på många skratt, några tårar och några skämtsamma skrik :)
Tack alla för en helt underbar kväll.....














Det var lite kort ifrån gårdagskvällen. Som ni kan se hade vi väldigt trevligt :)

Vad händer idag då?
Ja i och med att jag åker till Stockholm ikväll så är det packning, städning och lite små pill som måste göras. Det ska bli skitskoj att få komma iväg och jobba lite igen, men alltid tråkigt att lämna flickvän och Åre. Men jag är ju bara borta en vecka denna gången och jag tror det kommer bli grymt roligt. Glöm inte kika in här i veckan för att se vad det är vi håller på med.....

Hoppas alla andra har haft en lika bra helg som jag har haft.

//PS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0