Grabb kväll

Ja igår va det ju då dags för den efterlängtade grabkvällen, det var laddat för bowling, burgare, öl och fotboll på holiday club. Men innan detta kunde hända så blev det ett nyttigt pass på gymmet med en härlig löptur på ca 8km, allt för att jag skulle kunna dricka någon öl med gott samvete till fotbollen.
Det blev en härlig kväll, tyvärr ingen vidare fotboll och inget finlir från min sida på bowlingen heller. Men ibland kan man bjuda på det (kan ju inte vara bästa jämt).
Det bar av hemåt ganska tidigt då det var en fullspäckad dag som väntade idag. Jag har nämligen börjat kolla på lite backup jobb till vintern om det inte löser sig med jobb hos Magnus.
Så idag var det rekryteringsdag för skistar i Åre, så vi samlandes i morse för att utföra lite 5kamp och samarbetsövningar. Efter lunch var det företagspresentation och intervju som väntade.
Efter min intervju så hade jag en lucka på 2h innan vi skulle mötas upp igen , så jag passade på att gå till gymmet för att springa ett intervall pass på ca 8km.
Kl 18.00 var det samling igen för tipspromenad upp till Hyddan där Bobbo skulle bjuda på mat och föreläsning under kvällen.

Så efter denna fullspäckade dag sitter jag nu i soffan och avnjuter ett avsnitt av CSI Miami innan jag skall krypa ner i sängen för att sova.
Imorgon är det dags för mig att hålla i mitt första grupp pass på gymmet för hösten, så taggar för det. Siktar även å att hinna med ett skönt träningspass själv imorgon också.

//PS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0