Träningsångest

Jag skal börja med att be om ursäkt för att jag är lite dålig på att uppdatera just nu, men det händer inte så mycket på dagarna så det finns inte så mycket att skriva om.
Men ska försöka bättra mig på den fronten......

Idag är i alla fall min vilodag från gymmet, men jag har ändå varit där och jobbat lite. Men jag måste erkänna att det känns riktigt bra just nu, jag har ett sju jävlans sug efter att träna hela tiden. Denna veckan har ändå varit ganska tunga pass och igår sprang jag 1 mil på löpbandet. Men ändå när jag var på gymmet idag och jobbade så blir jag avundsjuk på alla som får träna. Imorgon blir det och lite lugnt, skall bara nere till Holiday och simma några längder. Jag har lagt in 1 vilodag och en lugn dag bara för att nästa vecka kommer bli sjukt jobbigt med riktigt hårda pass, så jag vill komma utvilad och peppad till den veckan.

I övrigt är det ännu inget nytt på arbetsfronten, men det borde lösa sig inom en snar framtid då jag börjar bli rastlös. Tur man har träningen att sysselsätta sig med. Men men vi har i alla fall börjat komma igång med JOSS (Jon Olsson super session), så där finns det lite att pyssla med.

Tror att det är dags att slänga sig i soffa och slå på en härlig rulle, och bara njuta av en lugn kväll i soffan :)


Så här såg det ut den 7 okt här i Åre.......

Behöver jag säga något?????
:):):):):):)

//PS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0