Inköps dag.....

Idag kände jag att jag hade lite penagr på kontot igen, känns jävligt skönt. De fick inte sitta där så länge, eller jo det mesta är kvar men jag tyckte att jag var värd att få handla lite tröjor till mig själv. Har inte gjort det på väldigt länge, så det var på tiden nu.


Nr 1


Nr 2


Nr 3

Vad tycker ni om dem???

Jag var även tvungen att beställa ett par nya hörlurar till min Ipod, då jag tror att de inte pallar med att jag springer så snabbt med dem, de började knastra i dem sist jag sprang. Nu beställde jag istället ett par sport hörlurar som skall sitta bättre när man springer.


Hoppas de fungerar nu bara.

´Nu skall jag sätta på en av de bästa filmerna som finns "Never back down" och slänga mig i soffan och bara njuta.....

Ha en topen kväll alla

//PS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0