God morgon

Igår blev en väldigt lång arbetsdag med först jobb på intersport 10-17 sedan hem en snabbis och fixa lite mat innan jag skulle till gymmet och jobba 19-21. Tyvärr blev det då ingen träning igår, men det har jag tagit igen idag i stället med ett härligt rygg/axel pass nu här på morgonen. Innan jag tog mig till gymmet så fick man avnjuta en underbar morgon här i Åre med en helt fantastisk soluppgång och att få avnjuta denna samtidigt som man hör att snökanonerna gårför fullt borta i olympia området är ju helt UNDERBART!
Jag hittade en film på facebook som TvÅre har lagt upp ifrån denna underbara mrgon, skall se om jag lyckas få upp den här eller i allafall en länk.

http://www.facebook.com/video/video.php?v=1259405966234

Hoppas ni kommer in på den, det är helt magiskt.

Nu sitter jag och äter en god frukost efter träningspasset här på morgonen. Jag skall även försöka styra upp lite saker i mitt liv idag, ringa lite samtal och ta tag i lite saker som jag har låtit vara ett tag nu..... Sånt som måste göras.

Ha de toppen

//PS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0