Hockeykväll

Idag på eftermiddagen var det inbokat en fika med Fredrik (Malins systers gammal pojkvänn), de var kul att se honom igen och alltid gott att få snacka lite skit. Det blev en trevlig stund nere på Elsis här i stan innan det var dags för kvällsmat hemma i stugan :)

Sedan för att runda av kvällen så hade jag och Daulin sagt att vi skulle ha lite hockeykväll hemma hos honom. Har aldrig varit i huset sedan de flyttade dit, dom har fått de riktigt mysigt och bättre blir det när de är klara med alla rummen. Liten på väg i den familjen också, vuxen poäng på de säger jag :):):) GLAD för eran skull....


Här låg vi i våra sackosäckar hela kvällen och njöt av en grymt bra hockeymatch DIF-Luleå, tyvärr slutade de med vinst för DIF men det var ju till Dalles glädje så jag fick bjuda på de idag.


PÄÄÄÄSSSSS

Riktigt härlig kväll blev de, alltid kul att träffa gammla vänner man inte sett på länge. Man borde skärpa till sig när det gäller att höra av sig till sina vänner.
Imorgon skall jag träffa Hanna på stan och fika igen, då är det födelsedagsfika då Hanna fyller år. På kvällen ska jag åka hem till svärmor och svärfar och vara lite trevligt, det ser man alltid fram emot.

//PS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0