Vandring runt totthummeln

I söndags så kom ju mina föräldrar upp till oss här i Åre för att ha en skön och avkopplande semster.
Eller avkopplande är lite fel ord att använda, mina föräldrar är väldigt aktiva och mycke är tack vare den underbara hund som finns i familjen (cosmos).
Så nu under deras semster här uppe så skall vi ge oss ut på lite olika vandringa i Åre med omnejd. dagen tur som var en lite uppvärmning gick runt totthummeln och var egenteligen bara till för att känna lite på grejorna och värma upp lite inför vad som komma skall.
Här ser ni mig och min far när vi tar en skön paus halvvägs runt.  :)

som ni kanske ser så är jag ganska ny på detta med att skriva blogg, men jag hoppas på att bli bättre allt eftersom. hoppas ni har överseende med dett nu i början :)

nu är det dax att krypa ner i sängen, det gäller att ladda batterierna inför morgondagens bestigning av Åreskutan

//PS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0