Första dagen i Stockholm

Vaknade upp i storstaden idag, pigg och utvilad efter en lång och skönt natts sömn. Mange hämtade upp mig på kontoret direkt och vi tog en sväng till montern i kungsträdgården.
Jag har kanske inte berättat vad det är jag skall jobba med när jag är i Stockholm??!!
Chefen Magnus har hjälp Comviq att planera och ta fram material till deras presentations monter under Ung08 (som är en ungdoms festival). Så nu skall vi under idag och början av morgondagen bygga upp denna monter åt dem och sedan under veckan skall då jag finnas på plats och hålla koll och styra lite på stället :)

Så idag var det tajm för mig och chefen att åka till sponsorområdet som ligger mitt i kungsträdgården i centrala Stockholm, precis utanför NK. Väl på plats var det lite genomgång om vad som är tänkt att hända i montern och vad vi skall göra under dessa dagar. Sedan var det bara till att sätta igång att jobba.


Här är vi i full fart med att göra klart för beachen som kommer finnas i montern.

När vi var klara med den byggnationen vi skulle göra idag, drog vi till RedBull för ett snabbt planeringsmöte inför Art of motion. Sista punkten för dagen var att packa allt reklammaterial inför morgondagen (som ni der kan det ta tid i Stockholm).
 

Imorgon skall vi börja med att "pimpa" montern. Kika in imorgon för fler bilder på montern när den är klar. Sedan drar allt igång imorgon eftermiddag, detta ser jag verkligen fram emot.

Under kvällen har jag bara avnjutigt en god thai måltid på odenplan och fått lite arbete gjort. Så snart är det dax att krypa ner i sängen så man är utvilad imorgon när allt drar igång.

//PS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0