Dax att skriva på skolarbetet

Då har jag fått lite rolig surfing gjord idag oxå, men framförallt har jag börjat redigera min blogg. Hoppas ni gillar det nya utseendet, men det kommer hända mer de närmaste dagarna :)

Nu skall jag försöka få lite mera gjort på mitt skolarbete, som alltså är mitt slutarbete i skolan.


Detta är min arbetsvy. När jag behöver fundera lite så bara vänder jag mig om, slänger upp mina fötter på fönsterbrädet och har då denna vackara vy som är ut över Åre sjön.

Nu skall jag vara riktigt efektiv i mitt skrivade i någon timma frmöver här, för att sedan kunna gå i säng ganska tidigt idag. Jag behöver ju vara utviladinför imorgon om jag skall orka med 2 träningspass. Först ett svettigt pass med älsklingen vid 10.00 där vi kommer fokusera kondition och kanske lite boxning. Sedan blir det ett överkropps pass med Abbe imon kväll när han slutar jobba vid 18.00
:)
Ser verkligen fram emot detta, skönt att vara igång igen!!!

//PS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0