Ännu en puderdag i paradiset!!

Ja om det fanns mycket snö igår så fanns där minst lika mycket idag. Jag ljuger inte när jag kände snön spruta upp i ansiktet när man körde på de djupaste ställen :)
Ja det är helt sjukt vad snö det har kommit, och man säger att det går inte minnas i mannaminne när det kom så mycket och fin snö såhär sent på året sist!
Ja jag tackar då inte nej till att få köra lite puder till innan säsongen är över, men nu dröjer det tills jag är ledig igen och kan ge mig ut på nya äventyr.
Men har dock Carlsberg highfive som hägrar på lördag, för er som inte vet vad det är så kan ni kolla in på hemsidan CARLSBERG HIGHFIVE
Det kommer bli en grymt rolig lördag och jag måste säga att jag är riktigt laddad för att göra bra ifrån mig i år. Har ju tränat lite mer än till förra året iaf!
My golden nummber!!
För att visa lite hur mycket snö det har kommit så bara måste jag lägga upp bilden på en vän jag lyckades ta idag. Helt plötsligt när jag kom och åkte i skogen idag så hörde jag bara ett skrik bakom mig och ner kommer Stefan dundrandes, kraschan in mellan 2 granar som inte skall vara möjligt att komma igen å när han väl fick stopp på sin bräda såg han ut såhär:
POWPOW eller??
nu ska jag sova snart då jag skall jobba min första heldag på intersport imorgon på väldigt länge ;)
//PS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0