Mycket har hänt de senaste dagarna

OJOJOJ vilka dagar det har varit nu när man har varit ledig :)
Har hunit med att åka skidor två dagar, personalfest, lite annat jobb och mer där till. Men just nu är jag så slut i skallen efter den första riktigt grymma skiddagen med mycket snö. Har varit ute idag och kört skogsåkning i säkert 40 cm snö hela dagen!
Så ni får ursäkta om jag inte orkar skriva så mycket just nu, men jag tänkte lägga upp lite bilder iaf från dagarna som har varit, tyvärr så glömde jag ju kameran idag, men vi får hoppas på fler puderdagar längre fram i vinter.


Thaimat hemma hos Lisa och Sossa (kocken fick laga)


Brandlarmet gick på jobbet, någon som lyckats å bränna upp en micro


Jobbigt att åka skidor i tisdags, härlig morgonsol


Anders


Mårten

Grymt härlig dag detta också, fick några riktigt fina åk på morgonen innan dimman och flatljuset drog in över toppen! Jag och Mårten körde sedan lite park på eftermiddagen, jag har inte kört park sedan jag bodde i Sälen och det är 2 år sedan. Sjukt kul att vara tillbaka och hoppa lite dock, kommer försöka ge mig dit någon mer gång snart och se om man kan få tillbaka lite hoppkännsla och sätta några trick.


Personalfest

Vi hade ju som sagt personalfest i tisdags kväll också, den började med en pingstunering som vi fic låta chefen vinna. Vi fortsatte med bastu och öl för att sedan gå och äta en god middag ihop. det blev sedan en ganska stilla fest då de flesta vill runda av ganska tidigt för att orka ut och åka skidor nu när snön föll utanför fönstret.

Det var lite smått och gott om vad jag gjort på min ledighet, hoppas ni inte blir allt för sura över att jag inte orkar skriva så mycket. Får bli mer skriva en annan gång, nu skall jag krypa nr i sängen på spikmattan och ladda för att kliva på ett nytt arbetspass.

//PS

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej! Ramlade över din blogg av en händelse och bra var ju det! Jag ska till åre om ett par veckor och undrar om inte du kan tipsa om några ställen med riktigt skönt häng. Inga stureplans-stekare eller wannabes, utan ställen med avslappnade människor och bra musik som inte är schlager :) Tack annars för härliga bilder, gör att jag längtar ihjäl mig!

2010-02-01 @ 14:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0