Webmaster! ;)

Hej Hej Halloj!!

Nu har jag suttit här i några timmar och filat på ett nytt utseende för bloggen, hoppas ni gillar stuket på den. Kommer nog fortsätta fila tills jag hittar de perfekta kopplingarna mellan olika färger och lite så, men detta är den nya grunden iaf!!
Körde fast lte i början men det finns alltid hjlp att ta till när man kör fast!?!?!
RÖDVIN!!
1 glas är helt perfekt för att komma igång och få tankarna att snurra.


Sitter just nu och spanar efter en ny dator, har lite svårt att bestämma mig när jag skall slå till på den. Det bästa och det mest rätta borde vara att köpa den när jag kommer hem ifrån Bali, men jag är ju en kille som alltid vill ha allting direkt.....
Får se lite hur det blir med denna, men att jag skall köpa en har jag bestämt mig för nu iaf!!!!
Det gäller ju att investera lite i sig själv, så man helatiden är någolunda nöjd med sitt innehav av prylar ;)

Har ju även i veckan fått veta att det inte finns så mycket jobb på intersport här uppe i höst, vilket inte berör mig så jätte mycket då vi åker till Bali i 5 veckor drygt. men ändå, jag behöver ju fylla upp november med jobb innan säsongen drar igång här uppe i början av December.
Så jag har suttit här idag och sökt en massa jobb, hoppas det är någon som nappar på mig!!?!?!

Det gäller ju att ha många krokar ute, man vet aldrig när drömjobbet dyker upp!
Nu skall jag snart runda av kvällen och krypa ner i våran sköna säng och bara njuta av att få ligga på spikmattan igen.
Imorgon väntar sedan morgonpromenad, jobb och träning!!

Sov gott alla där ute i mörkret ;)

//PS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0