Suprise fest för Malin

Igår var det dags att bjuda in till överraskningsfest för min älskling som nästa helg fyller 20 år. My hade planerat en toppen kväll som vi skulle spändera på Black sheep här i Åre. På schemat stod mat, frågesport och karaoke. Kvällen blev lång och fylld med många härliga skratt. Men även en och annan gammal rockdänga revs ju av, men tyvärr vill alla artister idag inte kännas vid att de har varit på scen, så jag nämner inga namn men ni kan ju se vilka som håller i micken på bilderna nedan.
Det blev en toppen kväll och malin anade ingeting, då hon trodde att hon och My skulle till Black sheep för att äta lite mat och ha en tjejkväll.
Mision complete :)

Man säger ju att en bild säger mer än tusen ord, så jag slänger in ett litet bildspel åt er alla att kolla på här i stället......


Suprise


Malin och My


Björn och Calle ger tummen upp för festen


Linda och Näsan hänger i baren


Ja t.o.m. Tommy och Henke rev av en låt ihop (tror det var en gammal schlager dänga)


Publiken njöt och skrattade åt de uppträden som de bjöds på :)


Och självklart skulle det drickas bubbel också......


Framåt småtimmarna så tog jag och Gurra sikte på stjärnorna :)


Girl power


Efter några timmar började folk bli lite glada och skulle göra miner i kameran


Var e baren??!!


Tillslut fick vi även upp barpersonalen på scenen för att sjunga en sång....


Avrundar detta bildspel med en idolbild på mig och älsklingen :)

Tack alla för en helt underbart rolig kväll.

Det finns givertvis fler bilder och även mer pinsama bilder. Men jag har valt att inte visa dem p.g.a. att jag fasar för min egen säkerhet om jag skulle släppa dem :)
HAHAHAHAHA

//PS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0