Wallmans på dippan

Calle min gammla klasskamrat ringde skrev till mg igår och frågade om jag var sugen att gå på vip öppning av wallmans här i Åre. Röda mattan, champange och snittar de lät väl inte så illa tänkte jag och följde självklart med på de. Så de blev en helkväll nere på byn, först då generalgenrep på wallmans och sedan mingel efter de när det sedan tog slut där så gick vi vidare till Dhalboms på torget där festen fortsatte hela natten.

Här är några bilder från kvällen


Champange till alla :)










Icka och Calle mina gammla klasskamrater


Sedan gick vi som sagt vidare till Dahlboms och fortsatte röjja hela natten lång.


Henke


Christoffer alias Sossa


Djupa disskusioner på efterfesten


Dags för hemfärd sent i natt någongång

Det blev en toppen kväll som bjöd på många härliga skratt och disskusioner, men det har man ju fått lida för idag om man säger så :)
Men efter att inte gjort ett skit idag så ska jag imorgon göra destomer nytta, först möte på morgonen och sedan jobba på intersport hela dagen.

//PS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0