Mot Nässjö

Jag hade skrivit ett långt fint inlägg om sista dagen i Åre och resan hem till Nässjö, men så kom jag åt någon jävla knapp så allt bara försvann :(
Så nu får det bli ett snabbt skrivet inlägg ist.

Sista kvällen i Åre förgyllde vi med en hemmagjord kebbtallrik



Tyvärr han jag inte med att göra testerna på gymmet innan jag var vungen att ge mig iväg mot tåget, så jag får ligga i träning här på hemma plan i någon vecka nu istället och göra testerna när jag kommer tillbaka upp.

Det var en lång tågresa hem, men efter en skön film så lyckades jag ändå somna några timmar innan vi nådde till Stockholm och det var dags för lite frukost och tåg byte.


Blev en jätte dålig bild, men den är iallafal tagen på stationen i Stockholm, de är hemskt vad alla springer och stressar i våran huvudstad. Usch, man blir ju tokig.....

Satte mig på X200 mot Malmö, och efter en stund började Nässjö rulla på listan i tåget, de va så de pirrade till lite i kroppen :) Nässjö here I come.



Men när man klev av tåget i Nässjö var ju inte 10cm snö vad jag hade förväntat mig precis.....



Jag skulle åka hem till Nässjö för att umgås med familj och vänner, men även för att kunna njuta av lite löpning ute i höstluften. Det får nog vänta till snön har smält bort, men vi ska nog hitta på saker att göra ändå.

//PS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0