Lördagskväll på hotell högland

I lördags var det så dags för den efterlängtade combacken till Hotell Högland, har ju inte varit där på jag vet inte hur länge. Men det började ju inte så bra, inträde på 200:- det är nog det sjukaste jag varit med om på de stället, vad tänker de med???
Inte undrapå att de får ett så dåligt rykte. Men men in gick vi och kvällen blev väldigt rolig, det var väldigt mycket folk ute och jag träffade på många av mina gammla vänner. Tror alla var där för att träffa mig ;)

Slänger in lite bilder som jag lyckades ta inne på hotellet :)


Jag och Martin o soffan, vi fick jugå in ganska tidigt så det blev lite chil först där inne


Vänner på dansgolvet :)


Järkan och Linus vissar hur mycket de tycker om varandra!!!


Phi och Micha svänger på höfterna :)


E du säker på att du ska gapa efter mer????

De var lite bilder från kvällen, hoppas nu ingen tar illa upp bara :)

//PS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0