Fotomodell

Jaha då ringde min vän Annika precis och frågade om jag ville vara med och fota för en produktkatalog på fredag.? Självklart vill jag ju det...
Jag var tillfrågad sedan innan, men först skulle de ha fotograferingen förra helgen när jag jobbade på intersport, så jag var tvungen att tacka nej. Men sedan blev den flyttad till denna helgen och jag är ju ledig så då frågade de om inte jag ville vara med igen. Jag var med och fotade för deras katalog även förra året, så det skall bli skoj att hänga med mina modellvänner igen då vi blir precis samma gäng som förra året.

Så nu gäller det att göra sig snygg till fredag, vill ni så kan ni se katalogen från förra året på:
http://www.tuxer.se/

Nu är det snart dags att sova!
Sov gott alla där ute i cyber världen :)

//PS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0