Träningspass onsdag 5/8

Idag ringde klockan ganska tidigt för att vara vi ca 09.00. Sedan åt vi en nyttig frukost och 20 min vila efter den för att ladda för träningspasset.
Själva träningspasset sedan blev ännu en genomkörare för kroppen, det är så skönt att vara igång!

5km löpning som sista km blev i jävligt högt tempo för att få upp lite flås i kroppen.
Jag ville se lite hur kroppen reagerade på att köra lite hårdare, med tanke på att det snart är dax att gå in på lite intervaller.
Efter 5km avklarad löpning blev det 3 st ryggövningar med fokus på övre delen.
Alla övningar 3*8

Sedan avslutade vi med lite stretching






Min älskling var även med på gymmet idag, så kul när man får pusha henne lite :)

//PS

Kommentarer
Postat av: Bengan

Tycker att det ser jättebra ut, ni kanske vill komma i form innan ni kommer ner till Nässjö. För ni kommer väl snart och hälsar på lilla pappa. Bra initiativ med blogg, då ser jag vad ni håller på med där uppe. Kramar på er.

2009-08-05 @ 18:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0