Träningspass onsdag 5/8 nr 2

Då var träningspass nr 2 avklarat idag :)
Det blev ett lätt bröstpass med 3 övningar alla 3*8. Det kändes rätt bra i kroppen trots att jag inte har tränat som jag skall på väldigt länge, skönt att veta att kroppen klarar av att man inte ligger i hårdträning hela tiden.
Efter att jag och Abbe hade tagit oss igenom de bröstövningar vi skulle göra så stod där framför mig,till min glädje skall sägas en ny installerad mördarbänk. Så vi var ju tvungna att testa den :)
Ge mig några gånger på den så kommer jag orka köra fler än 3*10 iaf, men en bra start tycker jag ändå.

Nu är det strax dax att kasta sig i sängen för lite välbehövlig vila efter denna träningsdag. Imon kör vi ett nytt pass, återkommer imon med mer info om det.

//PS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0