Sista dagen på denna utflykt

Då sitter jag på kontoret i Stockholm och bara längtar hem till Åre. För faktum är att jag ikväll sätter mig på nattåget som kl 08.38 anländer till Åre station. Det skall bli så skönt att äntligen efter ca 3 veckor borta få komma hem till våran egen lägenhet och sova i våran egen säng :)
Men som alltid när man har varit borta så väntar väl säkert en stor hög med post på mig där hemma att hugga tag i. Men hu som haver så skall de bli riktigt skönt att komma hem igen.
Men det har varit väldigt roligt och väldigt givande dessa jobb veckor, det känns som man får ett bättre och bättre grepp om detta yrke ju mer man jobbar med det. Å jag ÄLSKAR mitt jobb :)
Hoppas det blir mer av det i höst bara!!!

så när jag lägger ihop min dator här om en liten stund så är det för sista gången i Stockholm på ett bra tag. Men innan jag åker så skall jag avnjuta en god middag hemma hos chefen :)


Här ser ni kontoret jag sitter och jobbar på just nu.

Nu gäller det att ladda batterierna för när jag kommer hem till Åre så skall jag skriva ihop mitt slutarbete till skolan. Det är ingen lätt uppgift, men det är väldigt givande tror jag. Men det är samtidigt ett väldigt stort arbete, så det är mycket att hålla reda på. Men jag skall nog lyckas med även detta ska ni se, men håll tummarna för mig.

När jag skriver imorgon (hoppas jag) så sitter jag i Åre :)

ta hand om er så länge

//PS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0