Segt idag

Hej alla glada läsare :)

Denna dag har det funnits 2 sidor av. Vaknade upp efter gårdagens huvudvärk och mådde väl ganska bra ändå, bara lite seg i kroppen. Det ända jag hoppades på igår var att jag inte skulle vakna upp idag och må sämre och det gjorde jag inte :)
Men sen bar det av ner till jobbet på Intersport där 7h jobb väntade. Jag älskar att jobba i butik, men då måste de vara lite kunder inne så tiden rullar på. Idag va det väldigt varmt här i Åre och klarblå himmel, så man får ju förstå att folk inte vill gå runt och shoppa då. Men vad F*N tänker folk när de går in i en sportbutik och skall köpa gummistövlar en sån här dag???
HAHAHA men vi var glada för de kunder vi hade idag.
Dagen va ganska seg och jag började få tillbaka min huvudvärk när vi började närma oss stängning för dagen, så min ända tanka var, inte idag igen :(
Men efter jobbet så tog jag ett snabbt depå stopp på ica för att fylla på det sista innan jag reser ut på söndag. Jag var fast besluten att jag skulle träna idag och efter att ag hade ätit en bit mat och låtit den sjunka ner så tog jag mig i kragen och gick till gymmet.

nu har jag lagat mat för morgondagen och skall bara börja packa lite, sen väntar en halvtimme på spikmattan och sedan sova ut....

ses imorgon

//PS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0