Lång Manges 30 års fest

Gårdagskvällen förgylldes som sagt med 30 års firande. Det var våran egen Lång Mange som fyllde år och som hade bjudit in till fest på fjällpuben (som ägs och drivs av kändiskocken Melker Andersson). Kvällen började med en öl och massa små snack runt borden. När väl maten serverades senare så blev alla glada och ivriga, och ingen var direkt rädd för att hugga in på maten.
Det serverades kyckling, röding, nötkött och sedan var det så många tillbehör att det är omöjligt att minnas vad alla var för något. Men att det smakade hur bra som helst var det ingen tvekan på.
När alla sedan var så mätta att de var på väg att spricka så slänger Mange fram en gigantisk chokladtårta och kaffe, detta kunde man ju anat men som vanligt så är det svårt att säga stopp när det står god mat på bordet :)
Vi rundade sedan av kvällen med några öl och lite fest på Beffalo mitt i centrala Åre.
Varje gång jag har varit där så tänker jag alltid "varför går man inte hit oftare?", det är ju ett ställe som är precis min smak, skön chill stämning på lokalen, massa öl i baren och de lirar bara massa sköna rocklåtar i högtalarna hela kvällen.


Här har vi ju honörsbordet :)


God mat och mycket skitsnack


Alla var glada och trevliga


Födelsedags barnet själv


Tessans röda fot (HAHAHAHA)


Denna vackra bild är tagen på Beffalo senare under kvällen. Men man kan väl säga att Abbe är med i spelet iaf :)


Dax för hemfärd :)

//PS

Tack för en grym kväll Mange

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0