En lugn och effektiv dag

Dagen började jag med att gå upp kl 08.00 och bege mig till frizzan :)
Nu när man skall åka iväg och jobba lite så måste man ju vara stilig. Fast det fanns också en annan orsak till att jag var där faktiskt. Min frisör som jag går till ska göra något frisör prov , jag vet inte exakt men men hur som helst så ville hon kolla in mitt hår och vad hon skulle hitta på när det blir dax sen.
Sen är det ju 30 års kalas på lördag, så vi var tvungna att kolla efter en present till vår käre vän Mange, men som vanligt så är vi dåliga på att köpa presenter. Men ge oss lite tid att tänka så kommer det bli sjukt bra i slutända!!!

Efter en skön start på dagen nere på byn så var det tajm att ge sig uppför den tunga backen igen och hem till lägenheten. Jag har ju en 8h tågresa framför mig på söndag ner till stockholm, så just nu sitter jag och skriver ner massa anteckningar och idéer som jag skall föra in i mitt slutarbete till skolan under resan ner till stockholm. Alltid så skönt att ha lite att jobba med på tåget.

Som ni ser har jag det väldigt tungt på kontoret när jag sitter/ligger och filosoferar :)
Men jag har ändå varit jäkligt strukturerad idag och fått ner många tankar och idéer på pappret, så nu återstår bara att sätta in dem i datorn!!
Ser verkligen fram emot att få jobba lite nu dessa veckor som ligger framåt. Men jag börjar redan imorgon med lite jobb på Intersport här i Åre och skall jobba där hela helgen fram till jag åker på söndag.

Nu återstår bara lite städning i lägenheten för kvällen, sedan ska jag lägga mig på min spikmatta och bara njuta av den härliga kvällen här i Åre, när skön ligger spegelblank, solen håller på at gå ner bakom berget och det är kl.21.25 fortfarande 20 grader varmt ute!
Tyvärr blev det ingen träning idag p.g.a. jag har fått en grym huvudvärk idag, vet inte om det är åska på G in eller vad det beror på. Men jag sa åt mig själv att lyssna på huvudet och vila idag ist.

//PS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0