Nya tider!!

Jag har tyvärr varit sjuk här i snart en vecka nu, därför jag inte skrivit något här inne. Jag var hemma från jobbet några dagar i början av sjukdomen men nu är jag tillbaka i jobbet igen. Men jag jobbar ju typ mina timmar som jag ska, sedan går jag hem och lägger mig i sängen eller soffan å sover, för att nästa dag göra precis samma igen :(
Gillar inte att vara sjuk!!!!
Men men, glöm de nu. Det är nya tider på gång här i våra liv, i veckan sa vi upp våran lägenhet här i Åre och har då som mål att flytta till våren!
Inget bestämt än vart flyttlasset skall gå eller när det blir, det ända vi vet är att vi bli av med lägenheten här den 1 juni och då måste vi ha någonstans att ta vägen och något att göra!
Väldigt spännande och samtidigt väldigt kul att vi bestämt oss för att göra något nytt i livet.
Jag lovar att återkomma med mer info så snart vi vet mer om vart vi ska dra flyttlasset!
//PS

Kommentarer
Postat av: mamsen

Det ska bli spännande. Kan ju hoppas att det blir lite närmare så att vi kan våldgästa er oftare:) Kul att ni rör på er för att hitta nya utmaningar,

2011-03-06 @ 18:38:05
Postat av: Lisa

Ni vet vart vi vill att ni kommer!!! ;-)

2011-03-09 @ 08:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0